Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Welcom summer! GELAT de Cheesecake

By 19:08 , , , , , ,

Hola Sweets!!

Com ha anat la setmana? La meva tranquileta, i avui....suuuper contenta! Tinc per endavant 4 dies de festa! :)
I per celebra-ho me dedicat a fer gelats, bé, i perquè fa una calor que espanta!

Tinc la cuina potes enlaire, encara no he acabat de fer coses, no. Demà és el meu aniversari i m'estic preparant un pastisset! ;)
No vull que em diguin: "En casa del herrero cuchillo de palo"...Aquest no i no!
Ja us ensenyaré el resultat aviat, moooolt aviat.

La recepta d'aquesta setmana és mortal de lo bona que arriba a quedar, i fàcil, súper fàcil de fer! Us ho prometo! En un "plis" la tens enllestida.

Els meus primers gelats han set de PASTÍS DE FORMATGE! Per morir-te!!! A més a més, farcits de galetes....nyam!



A que queden autèntics?
Doncs....a per la recepta s'ha dit!


GELAT DE CHEESECAKE
Ingredients: (per 4 polos)
165 grs de iogurt grec
75 grs de formatge cremós
35 grs de sucre glass
1 culleradeta d'extracte de vainilla
2 galetes (tipus Digestive, Speculoos, etc)

Preparació:
En un bol barregem el iogurt grec amb el formatge, el sucre glass (tamisat) i l'extracte de vainilla fins que tinguem una crema homogènia.
Trocegem les galetes (mal tallades, amb els dits) i les afegim a la crema anterior. Remenem una mica perquè s'escampin bé.
Repartim la crema en els motlles i cap al congelador. Mínim 5-6 hores.

Si teniu motlles de silicona serà molt fàcil de treure'ls, en cas contrari, com el meu, que són motlles rígids, només cal que passeu el motlle per sota d'aigua calenta, però no us passeu! Amb poca estoneta ni ha prou.



Què?! Ràpid, rapid i ràpid!
No em direu que no és un "plis" fer-la?? Doncs va! A fer-la! ;)

*Recordeu que si teniu més motlles, podeu doblar la quantitat dels ingredients.










Espero que us hagi encantat! 

La setmana que ve us ensenyo el meu pastís d'aniversari! (vaig a tancar-me a la cuina...)














Petonassos,

You Might Also Like

0 comentaris